تلاش تیم اقتصادی  برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد/ خرید هواپیما در دستور کار مسئولان

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جهت توسعه استان خرید هواپیما با مشارکت سرمایه‌گذار در دستور کار قرار گرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار سرمایه‌گذاری ایرانی‌الاصل ساکن عمان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خرید هواپیما برای استان، گفت: از سرمایه‌گذار برای خرید هواپیما و تحول در استان حمایت کرده و با رایزنی با دولت تسهیلات ارزی اختصاص می‌دهیم.

 

در همین زمینه معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم بدانند تیم اقتصادی استان در فرآیندهای مختلف به دنبال باز کردن مسیرهای توسعه استان هستند.

 

سید احسان عسکری افزود: یکی از این مسیرها برقراری ایرلاین و فعال کردن پروازها به مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر مردم با آن مواجه بودند، کمبود تعداد هواپیماها در استان بود که تلاش می‌کنیم تعدادی هواپیما با نام «دنا ایر» برای استان خریداری کنیم و حداقل دو پرواز در یک روز برای مرکز استان و دو پرواز هم برای شهرستان گچساران برقرار شود.

 

عسکری با بیان اینکه برقراری خطوط هوایی می‌تواند اثر مثبتی بر توسعه استان داشته باشد، گفت: در این خصوص دو رویکرد خرید هواپیما از داخل کشور و دیگری خرید هواپیما از خارج کشور و تقویت ناوگان هوایی را دنبال می‌کنیم.

 

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت تامین هواپیما از خارج کشور است که سرمایه‌گذار تا ۲۰ روز آینده مسیرهایی را پیگیری کند و اگر توانستیم هواپیما وارد کشور کنیم، در غیر این صورت از هواپیماهای داخلی برای استان خریداری می‌کنیم.

 

کد خبر 1214939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha