جوانان کانون «ولایت» شهرکرد در دوره آموزشی کمک‌ های اولیه شرکت می کنند

دوره آموزشی کمک‌ های اولیه و امداد و نجات با مشارکت جمعيت هلال احمر و به همت کانون فرهنگی هنری «ولایت» در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، دوره آموزشی کمک‌ های اولیه و امداد و نجات با مشارکت جمعيت هلال احمر و به همت کانون فرهنگی هنری «ولایت» در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرکرد برگزار می‌شود.

 

دوره آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات پیرو امضای تفاهم نامه ستاد فهما و جمعیت هلال احمر استان در سطح کانون‌ های مساجد و در قالب طرح غنی‌ سازی اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۱ با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگي» برگزار می شود.

 

آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی و خدمت رسانی به خانواده ها و اجتماع با رویکرد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان همراه با اعطای گواهی نامه معتبر بوده و مبلغ شهریه ثبت نام برای هر نفر ۱۵۰ هزار ریال می باشد.

 

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی کمک‌ های اولیه و امداد و نجات به کانون های فرهنگی هنری مساجد محله خود مراجعه کنند.

 

این دوره آموزشی روزهای سه شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل کانون فرهنگی هنری «ولایت» واقع در مسجد چهارده معصوم (ع) خیابان مولوی شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 1214951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha