نمایشگاه گروهی نقاشی در آستارا گشایش یافت

نمایشگاه گروهی نقاشی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان محلی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان محلی امروز(یکشنبه، ۲۰ شهریور) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه تعداد١٠٠ اثر از ٢٠ هنرجوی نقاشی هنر آموزان کودک و نوجوان «هنرکده پالت» به مربى‌گرى صحرا صادقیلر به نمایش گذاشته شده است.

 

تابلوهای نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک مدرن و رئال کشیده شده است.

 

دنیز ‌دوست نظام، آوین قاسم‌زاده، سوگند نجفی، پارمیس جلیل‌نیا، الیسا انواری، ویانا ولی‌نژاد، یسنا شکیب، اسرا حسین‌پور، اسرا پورجامع، یکتا عزیزی، آندریا عزیزی، کاتیا مزدکی، نازنین‌زهرا یکرنگی، مریم حقیقت، طناز سعادت، فاطمه سدنا نجفی، نیلا حدادی، امیرحسین دوست‌نظام و ارس دوست نظام هنرمندانی هستند که آثار آنها در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی‌های کودکان و  نوجوانان در زمینه نقاشی که در رده‌های سنی مختلف کودک و نوجوان از ۶ تا ۱۳ ساله در طول‌ یک سال فعالیت و آموزش‌دیده‌اند، برپا شده است.

 

نمایشگاه مذکور به مدت سه روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷ تا ۱۹ عصر در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا دایر و میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 1214965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha