۱۰ طرح دانش بنیان در مدیریت شهری اصفهان اجرا می شود

صالحی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری گفت: ۱۰طرح دانش بنیان در مدیریت شهری اصفهان به تصویب رسیده که اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی صالحی روز یکشنبه(20 شهریور) در پایان جلسه علنی شورای شهر اصفهان به تصمیمات این نشست اشاره کرد و اظهارداشت: بهره گیری از توان و کارایی شرکت های دانش بنیان در مدیریت شهری از اول دور ششم شورای شهر اصفهان مورد توجه قرار گرفت و با توجه به نامگذاری امسال این موضوع مورد دغدغه است.

 

سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: 10طرح دانش بنیان در حوزه های مختلف مدیریت شهری اصفهان به تصویب رسیده که با تامین اعتبار و پیش بینی تمهیدات لازم اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه برای این کار 50 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، تصریح کرد: در حوزه ورزش تجهیزات جدیدی پیشنهاد شده که در حاشیه رودخانه زاینده رود نصب خواهد شد.

 

صالحی کنترل غبار، تصفیه خانه و تجهیزات تفریحی و خدماتی را از جمله تولیدات دانش بنیان شرکت های مورد قرارداد اعلام کرد و اذعان داشت: با چنین طرح هایی از امکانات به روز استفاده شده و فرصت هایی برای کاهش هزینه و افزایش بهره وری ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر اصفهان با طرح های پیشنهادی شهرداری برای بهبود ترافیک شهر موافقت کردند، گفت: هزار واحد اتوبوس واحد وارد ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان خواهد شد که تحولی جدی در حوزه حمل و نقل است.

 

به گفته عضو شورای شهر اصفهان علاوه بر بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اجرای طرح های شهرسازی نیز در این خصوص مورد موافقت قرار گرفته ولی به همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در تسهیل شرایط و فرهنگ سازی نیاز داریم.

 

وی ارتقا فرهنگ ترافیک برای استفاده از حمل و نقل عمومی را مهم خواند و ادامه داد: همین موضوع در کاهش آلایندگی و تسهیل تردد و آمد و شد در سطح شهر موثر بوده و از طرفی میزان تصادفات و حوادث ترافیکی را هم کاهش می دهد.

 

 

کد خبر 1214993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha