توسعه گردشگری روستایی از اولویت‌های کاری اداره‌کل میراث فرهنگی در دوره جدید/  فرصت های سرمایه‌گذاری و بوم‌گردی در روستاهای استان امکان سنجی می شود

ساوری گفت: ۴۷ درصد جمعیت استان در مناطق روستایی سکونت دارند و بسیاری از فرصت های سرمایه‌گذاری و بوم‌گردی در روستاهای استان امکان سنجی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «محمدجواد ساوری» شامگاه امروز (یکشنبه 20 شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: چرخه معیوب در اعطای مجوزها باعث عدم توسعه‌یافتگی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری با جذب سرمایه‌گذار رقم می خورد، افزود: جذب سرمایه‌گذار مستلزم تسهیل امور و تسهیل صدور مجوزهای موردنیاز برای سرمایه‌گذاری است.

 

وی ادامه داد: اگر دیپلماسی بین دستگاهی فعال نشود، نمی‌توان در راستای توسعه بخش‌های مختلف استان گام برداشت.

 

ساوری اظهارداشت: به منظور احیا و مرمت دیوار بزرگ گرگان به عنوان دغدغه همه مسئولان استان،  باید از سرمایه‌گذار استفاده شود.

 

وی گفت: با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای تامین منابع مالی به منظور اعطای تسهیلات و اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان بیشتر بهره مند خواهیم شد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  گلستان توسعه گردشگری روستایی را از اولویت‌های کاری اداره‌کل میراث فرهنگی در دوره جدید بیان کرد و افزود: 47 درصد جمعیت استان در مناطق روستایی سکونت دارند و بسیاری از فرصت های سرمایه‌گذاری و بوم‌گردی در روستاهای استان امکان سنجی می شود.

کد خبر 1215009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha