ورکشاپ هنری‌ چاپ‌ دستی با رویکرد مضامین عاشورایی در کاشان برگزار شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری ورکشاپ هنری‌ چاپ‌ دستی با رویکرد ترویج مضامین عاشورایی با حضور دانش آموزان ۹ تا ۱۶ سال در این شهرستان خبر داد.

«محمدحسین واحدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان گفت: ورکشاپ هنری‌ چاپ‌ دستی همزمان با بیستمین سوگواره‌ هنر‌ در‌ ساحت ‌عاشورا از سوی خانه فرهنگ تمدن در شهرستان کاشان برگزار شد.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این کارگاه هنری در راستای پرورش خلاقیت، آموزش رنگ‌شناسی و استفاده از رنگ‌های مختلف به کودکان و همچنین ترویج مضامین عاشورایی با حضور دانش آموزان ۹ تا ۱۶ ساله کاشانی برگزار شد.

 

 

واحدیان ادامه داد: در این کارگاه که همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) به مدت ۱۰ روز در آموزشگاه هنرهای تجسمی اتاق آبی برگزار شد، کودکان ضمن آشنایی با چاپ دستی، همسو با اهداف واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) آثاری را تولید کردند.

 


مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این ورکشاپ با تکنیک‌‌های (ترافارد، برجسته و مهرسازی، باتیک و چوب، چاپ دست و لینولئوم) بر روی کاغذ، پارچه، بوم، ظروف سفالی و سطوح مختلف دیگر آشنا شدند.

 

واحدیان افزود: آموزش های این کارگاه هنری توسط زهرا فریدونی کارشناس هنری و نسرین عبداله‌زاده مربی هنر ارائه شد.

 

 

 

کد خبر 1215030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha