ایجاد زیرساخت های لازم برای رفاه زائران حسینی ضروری است

اللهیاری گفت: با توجه به اهمیت جریان عظیم اربعین حسینی توجه مسئولان به ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور رفاه حال زائران ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «قاسم اللهیاری» شب گذشته (یکشنبه 20 شهریور) در نشست این کمیسیون با هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: پیشرفت کمالات انسانی در یک حیات سالم روانی و جسمی تحقق پیدا می ‌کند که خانواده‌ ها بسترساز آن هستند، بنابراین مهمترین نهادی را که دشمن هدف قرار داده، خانواده است تا این کانون گرم را متلاشی کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: نهاد خانواده به ویژه بانوان و مادران نقش مهمی در مبارزه با تهاجمات فرهنگی نقش موثری دارند.

 

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در حوزه حجاب در فضای مجازی افزود: درحوزه تبلیغات حجاب لازم است تا به صورت غیر مستقیم وارد عمل شد و تولید محتوای مناسب در مسیر زیست عفیفانه صورت گیرد.

 

اللهیاری در ادامه با اشاره به پیاده روی اربعین اظهار کرد: با توجه به اهمیت جریان عظیم اربعین حسینی توجه مسئولان به ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور رفاه حال زائران ضروری است.

 

وی تأکید کرد: شایسته نیست که با وجود پیش بینی از تعداد زائران، شرایط تردد آنان  و سایر امکانات رفاهی آنان مناسب نباشد، بنابراین باید مدیریت دراین عرصه مطلوب تر شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: نتیجه پیاده روی اربعین باید شکست استکبار و حرکت به سوی ظهور باشد و با توجه به اینکه هر ساله بر سیل مشتاقان زیارت اباعبدالله افزوده می شود، مسولان وظیفه دارند خدمات رفاهی مناسبی برای زائران پیش بینی کنند.

 

کد خبر 1215032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha