برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی در مسجد جامع شهر سفیددشت

کلاس های آموزشی صنایع دستی با حضور مربیان مجرب از میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» در مسجد جامع شهر سفید دشت برگزار شد.

«سميه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کلاس های آموزشی صنایع دستی با حضور مربیان مجرب از میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» در مسجد جامع شهر سفید دشت برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: در این دوره های آموزشی کلاس های گلیم بافی با حضور مربیان مجرب برای خواهران عضو کانون و شهر سفید دشت آموزش داده می شود.

 

وی بابیان اینکه صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری در کشور شناخته شده است و علاقمندان زیادی را نیز جذب خود کرده است گفت: در کلاس های آموزشی صنایع دستی کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» نیز علاقه مندان زیادی مشتاق حضور در این دوره ها هستند.

 

نفر با اشاره به اینکه تولید صنایع دستی در استان فرصت شغلی را برای علاقمندان فراهم کرده است افزود: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی به ویژه علاقه مدان در کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب ایجاد شغل و رونق بازار این کالا می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» مسجد جامع شهر سفیددشت با اشاره به اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری با برگزاری کلاس های آموزشی زمینه تولید صنایع دستی را فراهم کرده اند گفت: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در توسعه صنایع دستی بهره برد.

 

وی ابراز کرد: همکاری با کانون ‌های فرهنگی هنری در سطح استان چهارمحال و بختیاری می تواند هم به اشتغالزایی و هم به تولید بیشتر صنایع دستی کمک کند.

 

کد خبر 1215077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha