۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی به پیاده روی اربعین اعزام شدند

آرامجان ازسهمیه ۲۰۰۰نفری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران برای اعزام مددجویان به سفر اربعین خبر داد و گفت: تاکنون یکهزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین عازم عتبات عالیات شدند.

«اسماعیل آرامجان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه پیاده روی اربعین را توفیقی عظیم و وصف ناپذیر است، اظهار کرد: با مدیریت کرونا و از سرگیری اعزام زائرین به عتبات عالیات فعالیت های اردوئی و زیارتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران قوت گرفت و شاهد اعزام مدجویان این خطه از شمال کشور به پیاده روی اربعین در عراق هستیم.

 

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد مازندران از اعزام ۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی به پیاده روی اربعین خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال و اشتیاق بالای مددجویان و همچنین حمایت و پشتیبانی نیکوکاران پیش بینی بینی می شود تعداد متقاضیان اعزام به این مراسم پرفیض تعداد قابل توجهی باشد.

 

وی گفت: با استفاده از ظرفیت و مشارکت خیران ، مددجویان تحت حمایت، به این سفر معنوی اعزام می شوند.

 

آرامجان از استقبال مددجویان برای حضور در این سفر معنوی خبر داد و افزود: سهمیه استان برای اعزام مددجویان به پیاده روی اربعین دو هزار مددجو است.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی برای مددجویان  تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۰  مددجو به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

آرامجان بیان کرد: برگزاری سفر‌های زیارتی برای مددجویان به منظور ارتقاء بینش اسلامی،  تقویت باور‌های دینی و... انجام می‌شود.

 

کد خبر 1215083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha