مانور بازگشایی مدارس ۲۷ شهریور ماه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از مانور بازگشایی مدارس در روزهای ۲۷و ۲۸ شهريور ماه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد جمالی» امروز در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا، گفت: سه هزار و ۱۸ آموزشگاه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با هفت هزار و ۳۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خواهد بود.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه تمهیدات و مقدمات لازم جهت حضور پرشور دانش آموزان در کلاس های درس انديشيده شده، افزود: سازماندهی نیروی انسانی در سطح استان انجام گرفته و تلاش می شود هیچ کلاسی در روز دوم مهرماه بدون معلم نباشد.

 

وی از ماتور بازگشایی جهت ایجاد آمادگی بهتر برای استقبال از دانش آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهريورماه خبر داد و اظهار کرد: جلسه روسای شهرستانها و مناطق نیز در روز ۲۲ مهرماه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه مهر انجام خواهد شد .

 

جمالی افزود: روز پنج شنبه ۳۱ شهریور نیز جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها در سراسر استان برگزار می شود.

 

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی های  والدین، تهیه ‌کتب تحصیلی دانش آموزان بود که حدود ۱۵۰۰ هزار جلد کتاب تامین و در اختیار شهرستانها و مناطق قرار گرفت.

 

وی در پایان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷۲ هزار دانش آموزان روانه کلاس های درس خواهند شد.

 

کد خبر 1215102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha