کانون امام جعفر صادق (ع) ناغان کلاس های آموزشی متنوعی برای جوانان برگزار کرده است

سليمی ناغانی گفت: از ابتدای طرح اوقات فراغت کلاس های آموزشی متنوعی توسط کانون امام جعفر صادق (ع) برای نوجوانان و جوانان شهر ناغان در مسجد جامع برگزار شده است.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای طرح اوقات فراغت کلاس های آموزشی متنوعی توسط کانون امام جعفر صادق (ع) برای نوجوانان و جوانان شهر ناغان در مسجد جامع برگزار شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» در مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: بچه مسجد های هرساله به دلیل متنوع بودن کلاس های آموزشی استقبال گسترده ای از طرح اوقات فراغت کانون های مساجد می کنند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان موجی از خوشحالی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همراه داشته است و با علاقه زیاد در این طرح شرکت می کنند.

 

سليمی ناغانی با اشاره به رضایت والدین از برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» گفت: برگزاری کلاس های متنوع در این طرح موجب شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان خود را در طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» ثبت نام کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» در مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان امسال نسبت به سال های قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخورد دار شده است.

 

وی ابراز کرد: علت این استقبال گسترده متنوع، رایگان بودن و استفاده از مربیان مجرب در کلاس های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» است.

 

سليمی ناغانی گفت: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا غالب کلاس های اوقات فراغت در بستر فضای مجازی و کلاس های حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

کد خبر 1215104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha