اسکان بیش از ۲۰ هزار زائر به صورت شبانه در حسینیه‌ها، مساجد و مواکب

سردار یازع از اسکان بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در مواکب، حسینیه‌ها و مساجد آبادان، خرمشهر و مینو به صورت شبانه خبر داد.

«سردار مکی یازع» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به عدم پذیرش زائران اتباع افغانی توسط دولت عراق به خاک این کشور و همچنین حضور پرشور زائران اباعبدالله الحسین (ع) به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از طریق مرز شلمچه اظهار کرد: در شهرستان آبادان ۱۰ حسینیه و مسجد، در خرمشهر ۱۲ حسینیه و ۶ حسینیه نیز در مینوشهر برای اسکان زائران حسینی مهیا و تدارک دیده شده است.

 

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مرز شلمچه از اسکان بیش از ۲۰ هزار زائر حسینی در حسینیه ها، مساجد و مواکب مرز شلمچه و شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر به صورت شبانه خبر داد و افزود: خوشبختانه به همت خادمین موکب‌ها فضای مناسبی برای استراحت و حمام زائران اربعین حسینی در مواکبی که امکانات سرمایشی دارند مهیا شده و مشکلی در این زمینه نیست.

 

وی همچنین با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار قالب یخ به صورت میانگین در بین مواکب مرز شلمچه توزیع می شود تصریح کرد: روزانه ۶ تریلی آب معدنی برای مصرف زائران اربعین حسینی در میان مواکب مستقر در مرز بین‌المللی شلمچه توزیع می‌شود.

 

کد خبر 1215136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha