خدمت رسانی جمعیت هلال احمر گیلان به زائرین اربعین در درمانگاه نجف اشرف

غلامی از خدمات رسانی کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در درمانگاه نجف اشرف خبر داد و گفت: در موکب امام زاده هاشم گیلان نیز ۷۰۰ زائرازخدمات هلال احمر بهره مند شدند.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خدمات رسانی کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در درمانگاه نجف اشرف خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور، پا به پای زائران و با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به زائران ایرانی  است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: جمعیت هلال احمر کشور با برنامه‌ریزی که از قبل انجام داده بود از ششم شهریور ماه جاری، بخشی از تجهیزات و لجستیک خود اعم از آمبولانس‌ها و تریلی، خودروهای نجات و... را به کشور عراق اعزام و در آنجا مستقر کرد.

 

غلامی با اشاره به استقرار کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری در درمانگاه نجف عراق و مراجعه بالای مردم برای دریافت خدمات درمانی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تمام توان خود در تلاش است تا به زائرین اربعین حسینی خدمات شایسته ارائه کند.

 

وی همچنین تصریح کرد: افزون بر ۷۰۰ زائر اربعین حسینی نیز از خدمات جمعیت هلال احمر در موکب امامزاده هاشم گیلان(محور رودبار) بهره مند شدند.

 

وی گفت: تاکنون خدماتی همچون ویزیت رایگان پزشک، توزیع دارو، پایش فشار خون، تست قند و توزیع 500 بسته ماسک به زوار، در این موکب صورت گرفته است.

 

غلامی ادامه داد: این موکب طی 10 روز گذشته میزبان زوار اربعین حسینی از بیشتر نقاط استان و گردشگران خارجی بوده است.

کد خبر 1215187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha