اولین شهرک ترافیک در جهرم احداث شد

اولین شهرک آموزش ترافیک دانش آموزی و زمین والیبال ساحلی کانون های فرهنگی تربیتی کشور با حضور فرماندار ویژه جهرم، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و … در بخش کردیان شهرستان جهرم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور) در مراسم افتتاح بخش های فرهنگی، ورزشی و تربیتی کانون شهدای دانش آموز «قطب آباد» جهرم، گفت: این کانون فرهنگی تربیتی در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع به یاد شهدای دانش آموز بخش «کردیان» جهرم در شهر «قطب آباد» افتتاح شد. 

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: کار تجهیز و مناسب سازی کانون شهدای دانش آموز قطب آباد با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از سال ۹۸ به همت نمایندگی آموزش و پرورش جهرم در منطقه «کردیان»، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان نیک اندیش و مسئولان محلی شروع شد.

 

وی بیان کرد: اولین شهرک ترافیک دانش آموزی کانون های فرهنگی تربیت کشور که پلیس راهور شهرستان جهرم نقشه آن را تهیه کرده بود را با هدف آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی در این مجموعه فرهنگی تربیتی طرح ریزی کردیم که سبب پویایی بیشتر مجتمع شده است.

 

رضایی کوچی با اشاره به رسالت تربیتی کانون های دانش آموزی، افزود: اولین زمین والیبال ساحلی کانون های فرهنگی تربیتی کشور در ابعاد استاندار، زمین بسکتبال و فوتسال در حیاط مجموعه قرار گرفته است که برای استفاده عموم تجهیز و مناسب سازی شده اند.

 

وی اظهار کرد: همچنین این کانون فرهنگی تربیتی یک مجموعه ورزشی سرپوشیده را نیز در دل خود جای داده است که برای استفاده دختران و بانوان منطقه استفاده می شود.

کد خبر 1215206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha