کم کردن فاصله مردم با مسئولان از راهبردهای دولت مردمی است

فلاح لاله زاری، اراده دولت سیزدهم را بر مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و تقویت نهادها و تشکل های مردمی عنوان کرد و گفت: کم کردن فاصله مردم با مسئولان از دیگر راهبردهای این دولت مردمی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به شعار دولت سیزدهم مینی بر تحول و پیشرفت گفت: آیت الله رئیسی در دوران تبلیغات ریاست جمهوری وعده هایی به مردم داده اند و وزارت خانه ها و دستگاههای مختلف برای تحقق این وعده ها اقدام به  تهیه و تدوین سند تحول کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه دولت قصد دارد با راهبردهای کلان برنامه های خویش را محقق کند اظهارداشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین شعارهای دولت سیزدهم بحث عدالت و عادلانه سازی فرصت ها و نیز توجه به مناطق محروم و بخش های کمتر توسعه یافته است.

 

وی، مردمی سازی فرهنگ را از دیگر اولویت های دولت برشمرد و بیان کرد: دولت قصد دارد فعالیت های فرهنگی را مردمی ساخته و به نهادها و تشکل های مردمی واگذار نماید و این از سرفصل های مهم دولت سیزدهم است.

 

فلاح لاله زاری ، کم کردن فاصله مردم با مسئولان و مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی را از دیگر اولویت های دولت آیت الله رئیسی برشمرد و ادامه داد: این اقدامات منجر به کم شدن فاصله مردم با دولت شده و فعالیت های مردمی را تسهیل خواهد کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به سیاست های دولت در بخش فرهنگ افزود: استفاده از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در مسایل فرهنگی و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در این خصوص مورد تاکید است.

 

وی افزود: برای تحقق این اهداف تدوین سیاست ها و سند تحول مد نظر قرار گرفته تا از این طریق ساختارها و تقسیم کارها، وظایف اصلاح شود و این بخشی از انتظارات دولت است و در این عرصه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز تدوین سند تحول استانی مد نظر و اقدام قرار گرفته است.

 

در نشست کارگروه علمی مشورتی سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که با توجه به اسناد بالادستی طراحی و تدوین شده است مطرح و مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

کد خبر 1215217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha