بیش از یک میلیون  ۶۰۰هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۴۹۵ نفر از اول تا بیستم شهریور از مرز مهران تردد کرده اند.

«سید زاهدین چشمه خاور» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  مستقر در مرزی مهران اظهار کرد: این مدت یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۰۵ نفر زائر ایرانی و خارجی از مرز مهران خارج شده‌اند.
 

 

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۰ نفر ایرانی و همچنین ۳۴ هزار و ۲۷۵ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی شده اند.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: این بازه زمانی ۴۱۳ هزار و ۱۹۰ مسافر( تبعه ایرانی و خارجی) از طریق مرز بین المللی مهران به کشور ورود کرده اند.

 

چشمه خاور یادآور شد: از این تعداد ۴۰۰ هزار و ۵۸ زائر ایرانی و ۱۳ هزار و ۱۳۲ تبعه خارجی بوده اند.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از ۹۳ هزار نفر زائر ایرانی از بامداد شب گذشته تاکنون از مرز مهران تردد کردند.

 

چشمه خاور با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، خاطرنشان کرد: تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

 

کد خبر 1215243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha