هلال احمر و کمیته امداد، دو قطب خدمت رسانی به نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هلال احمر و کمیته امداد، دو قطب مهم خدمت رسانی به نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ «رضا فلاح» امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان بیان کرد: جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو نهاد مردمی هستند که در راستای مسئولیت های اجتماعی در حوزه محرومیت زدایی در اقصی نقاط استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به تعامل بین این دو دستگاه در حوزه محرومیت زدایی افزود: جمعیت هلال احمر در حال توسعه و گسترش خدمات درمانی و توانبخشی در مناطق محروم جنوب و شرق استان است.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه کشوری فی مابین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر نیز با اجرای طرح ملی یاس آموزه های امدادوکمک های اولیه و مهارت های زندگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مددجویان خواهر کمیته امداد ارائه شده است.

 

«ناصر عسکری‌نژاد» مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اجرای بسیار خوب برنامه های جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر اساس تفاهم نامه بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت های مشترک جهت خدمت رسانی به نیازمندان و هم چنین ارائه آموزه های امدادی و اجتماعی به مددجویان از موارد بسیار مهمی است که می بایست در این تفاهم نامه بیش از بیش به آن پرداخت.

 

 

کد خبر 1215260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha