دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاداسلامی دزفول به بهره‌برداری رسید

فرماندار دزفول در آئین بهره‌برداری از دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاداسلامی دزفول گفت: با افتتاح این دانشکده چرخه پیشرفت جامعه به دست مراکز علمی تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «علی فرهمندپور» امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور) در آیین بهره برداری از دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاداسلامی ضمن تقدیر از پیگیری‌های مسئولین جهت افتتاح دانشکده مهارت و کارآفرینی اظهار کرد: امید است که برنامه ریزی مستمری در راستای اهداف بلند مدت جهت آموزش مهارت‌های لازم و متناسب با نیازهای جامعه به ویژه شهرستان دزفول برای دانشجویان و فارغ التحصیلان در این دانشکده انجام شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول ضمن اعلام حمایت فرمانداری ویژه ازاین دانشکده افزود: می‌توان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال در شهرستان، مذاکرات و تصمیماتی ترتیب داد تا فرصت تحصیل به همراه اشتغال برای دانشجویان فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه در این صورت دانشجویان می‌توانند بعد از اخذ مدرک تحصیلی بنا به نیاز شرکت‌ها و تخصص‌شان مشغول به کار شوند اضافه کرد: این دانشکده می‌تواند در زمینه توسعه فرصت‌های اشتغال و ایجاد فضای مناسب کسب و کار و ارتباط بیشتر با محیط‌های صنعتی در پرورش نیروی مستعد اثرگذار باشد، به گونه‌ای که دانشجویان ضمن تحصیل، از مهارت‌های مختلف کاربردی بهره مند شوند.

 

فرهمندپور تصریح کرد: قطعا زمینه پیشرفت در تمامی حوزه‌ها نیازمند پرورش متخصصان ماهر است، در شهرستان دزفول نیز حلقه گمشده‌ای برای پیشرفت در موضوعات مختلف وجود دارد که به دست مراکز علمی و دانشگاه‌ها خلا آن پر خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان این خلاء‌ها باید شناسایی و برای رفع آن‌ها نیروهای ماهر پرورش داد یاد آور شد: بر این اساس لازم است همه ما مسئولین در تمامی دستگاه‌ها و نهادها، همکاری همه جانبه‌ای در جهت رشد و پرورش متخصصان آینده ساز کشور با دانشگاه‌ها داشته باشیم تا شاهد تکمیل چرخه پیشرفت جامعه بدست مراکز علمی شویم.

 

کد خبر 1215308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha