مردم با امید در صندوق تأمین اجتماعی سرمایه گذاری می کنند

عباسی با اشاره به اهمیت امیدواری مردم برای سرمایه گذاری در صندوق تأمین اجتماعی گفت: نمایندگان مجلس و مسئولان خدمت گذار متعهد هستند که با برنامه ریزی درست راه و آینده روشنی را برای مردم رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا عباسی» طی دیدار با مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی استان البرز که دوشنبه ۲۱ در خانه ملت برپا شد گفت: ادغام سه وزارتخانه کار و رفاع اجتماعی با توجه به جمعیت بالای این حوزه انجام شده است. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه گری با هدف پاسخگوی به نیازهای مردم، اجرای قانون حمایت، هدایت و نظارت بر امور با توجه به مصالح مردم، نظام اسلامی و دولت از جمله رویکردهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. 

 

عباسی اظهار کرد: حضور و خدمت نیروهای جهادی با بهره مندی از خصوصیات و ویژگی های انقلابی اعم از عملکردجهادی، انقلابی، فسادستیزی از جمله مشخصات نمایندگان انقلابی متعهد است.

 

وی با اشاره سیاست های ابلاغی رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: قوانین معین شده به عنوان و ظایف ما نمایندگان مجلس، وزرا و مسئولان با هدف هدایت و نظارت بر امور انجام می شود.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری مردم در صندوق تأمین اجتماعی، نمایندگان مجلس نیز با تعهد در مسیر برنامه ریزی درست و روشن نظارت می کنند.

 

 

 

کد خبر 1215358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha