آغاز به کار بازارچه تخصصی خواربار و خشکبار در کاشان

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کاشان از آغاز به کار بازارچه تخصصی خواربار و خشکبار در این شهر خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: بازارچه تخصصی خواربار و خشکبار و اقلام خوراکی با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال در محل جمعه بازار کاشان آغاز به کار کرده است.

 

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کاشان افزود: این بازارچه در راستای خدمات رسانی و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان کاشانی به صورت تخصصی و با هدف فروش آجیل، خشکبار و مواد غذایی در محل جمعه بازار کاشان راه‌اندازی شده است.

 

دهقانی با اشاره به حفظ امنیت غذایی و سلامت شهروندان به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه‌های سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی گفت: این بازارچه با هدف دسترسی آسان شهروندان بمنظور تنوع خرید اقلام خوراکی ، خشکبار و مواد غذایی و نظارت بیشتر شبکه بهداشتی احداث شده است.

 

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کاشان، رعایت اصول و نکات بهداشتی از قبیل داشتن کارت بهداشت و تزریق واکسن های مرتبط توسط کسبه و فروشندگان این بازارچه را از مهم ترین الزامات این سازمان جهت فعالیت در غرفه ها ذکر کرد که در صورت تخطی و عدم رعایت موارد فوق از ادامه فعالیت جلوگیری خواهد شد.

 

دهقانی تعداد غرفه های این بازارچه را ۲۰ غرفه ذکر و عنوان کرد: فروشندگانی که تمایل دارند در این بازارچه به شهروندان کاشانی خدمات رسانی کنند می توانند به دفتر مدیریت بازارهای سازمان واقع در بلوار مرکزی میدان میوه و تره بار مراجعه و اقدام به ثبت نام و رزرو غرفه کنند.

 

کد خبر 1215452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha