تمدن سازی نوین اسلامی از مسیر اربعین محقق می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تمدن سازی نوین اسلامی از مسیر اربعین محقق می شود و تمام زوار این مسیر به عنوان پایه گذاران این تمدن هستند.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تمدن سازی نوین اسلامی از مسیر اربعین محقق می شود و تمام زوار این مسیر به عنوان پایه گذاران این تمدن هستند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از همین پیاده روی اربعین هراس دارند و توطئه های دشمنان برای برهم زدن نظم پیاده روی اربعین متمرکز شده است.


این مقام مسئول اذعان داشت: پیاده روی اربعین حسینی یک اتحاد، انسجام و وحدت خاصی را در بین شیعیان و حتی سایر فرق و ادیان ایجاد کرده است که موجب وحشت استکبار جهانی شده و تلاش می کنند تا در این حرکت و نهضت حسینی اختلال ایجاد شود اما مسلمانان اجازه این کار را نخواهند داد.


حجت السلام ستوده بیان کرد: توهین به دین مبین اسلام و قرآن سوزی در غرب بخشی از دیگر توطئه های تفرقه افکنانه کشورهای امپریالیستی برای ایجاد دو دستگی بین مسلمانان و پیشگیری از راهپیمایی عظیم میلیون ها مسلمانان در اربعین حسینی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: پیاده روی اربعین حسینی به بخشی از فرهنگ شیعیان تبدیل شده تا نهضت عاشورای ایثار و شهادت را در خون مسلمانان زنده نگه دارد و موجی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: غرب هیچگاه نخواهد توانست به توطئه دین زدایی در سطح جامعه جهان اسلام دست یابد همچنان که در دوران کمونیستی مشاهده کردیم پس از فروپاشی شوروی سابق، کشورها به واسطه لبیک به ائمه اطهار (ع) روح اسلام در آنها زنده شد و امروز شاهد هستیم هزاران نفر از مسلمانان کشور همسایه آذربایجان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور می یابند.

 


 

کد خبر 1215466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha