استفاده از اتوبوس های شهری در زاهدان رایگان شد

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت و نماینده شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس استفاده از اتوبوس های شهری در دوم مهرماه در زاهدان رایگان شد.

 محمود صفرزایی رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت و نماینده شورای اسلامی شهر زاهدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  جهت رفاه حال شهروندان و به مناسبت بازگشایی مدارس، حمل و نقل عمومی (اتوبوسهای شهری) در روز دوم مهرماه برای عموم مردم رایگان میباشد.

 

محمود صفرزایی تصریح کرد: خدمات‌دهی حمل و نقل در محلات کمتر توسعه یافته با ساخت و بازسازی ایستگاه‌ها و راه‌اندازی خطوط جدید در دستور کار شورای شهر قرار گرفته و امیدواریم تا زمان بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر بتواند این ایستگاهها را به بهره‌برداری برساند.

 

نماینده شورا در سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان با اشاره به ترافیک معابر در خیابانهای دانشگاه، آزادی، معلم، شهید بهشتی، بزرگمهر و میدان آزادی اظهار داشت: با تقویت و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی می‌توان انتظار داشت بخش بزرگی از ترافیک معابر یاد شده کاهش پیدا کند.

 

صفرزایی راه‌اندازی ۳ دستگاه خودروی گشت در راستای نظارت بر حمل و نقل عمومی را مهم توصیف کرد و گفت: ساماندهی ۵۰۰ دستگاه تاکسی جهت خدمات‌دهی در سطح شهر و همچنین تحویل ۱۸ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به پیمانکاران با برگزاری مناقصه از دیگر برنامه‌های بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر زاهدان است.

کد خبر 1215478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha