انتصاب «داود سپهری» به سمت معاون توسعه مدیریت و «ایرانه حیدری» به سمت معاونت فرهنگی و رسانه ای در زنجان

طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن معرفی داود سپهری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، ایرانه حیدری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی و با اشاره به حضور 5 میلیون زائر ایرانی در پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین یکی از مظاهر بزرگ اسلام است و باید قدردان شهیدانی باشیم که با خون خود این را راه برای ما هموار نموده‌اند.

 

امراله حسنی بیان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با 850 زیرمجموعه در ارتباط است و این نشان‌دهنده عظمت حوزه فرهنگ و هنر است و باید از این ظرفیت در راه تعامل و اجرای اهداف و برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به مظلومیت حوزه فرهنگ و هنر گفت: اگر برنامه‌ها پیوست فرهنگی نداشته باشد برنامه‌های ما نیز همانند برنامه‌های کشورهای لبیرال و سرمایه داری خواهد شد.

 

حسنی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی افزود: طبق برنامه عملیاتی تدوین شده در ابتدای سال در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده این برنامه‌ها به صورت ماهانه نیز تدوین و اجرایی آنها ارزیابی می‌گردد.

کد خبر 1215489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha