همه دستگاه های خدمات رسان برای ارائه برگشت زائران در پایانه  برکت مستقر هستند

استاندار ایلام گفت: برای خدمت رسانی بیشتر به زوار در پایانه برکت تیم های عملیات برق و گاز و هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در پایانه برکت مستقر شدند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « حسن بهرام نیا» در بازدید از پایانه برکت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی بیشتر به زوار تمامی امکانات و نیازمندی ها باید در این پایانه مستقر شود.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر فعالیت مواکب برای تامین آب و غذا در این پایانه، از طرف سپاه و دیگر نهاد نیز غذا و آب به این پایانه ارسال می شود، تصریح کرد: برای سهولت در تردد زوار بخشی از ناوگان حمل و نقل در پایانه برکت مستقر شده است و تمامی خدمات لازم را در این پایانه ایجاد شد.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه تیم برق و گاز و هلال احمر و اورژانس باید با همه ظرفیت به زوار خدمات دهی کنند، گفت: علاوه بر فعالیت مواکب برای تامین آب و غذا در این پایانه، از طرف سپاه و دیگر نهاد نیز غذا و آب به این پایانه ارسال می شود.

 

وی  بر نظارت مستمر و دقیق بر کرایه اتوبوس تاکید کرد و گفت: خارج از نرخ مصوب کرایه بها با متخلفان با شدت برخورد می شود، ابراز کرد: این لحظه در انتقال زوار مشکلی نداشتیم و به مقدار لازم اتوبوس در پایانه برکت برای انتقال زوار است.

 

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از تعزیرات، حمل و نقل جاده و انتظامی بر میزان کرایه بها اتوبوس ها نظارت خواهد کرد.

 

کد خبر 1215576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha