برپایی موکب خانه قرآن « سپیده صبح» کاشان در مسیر نجف به کربلا

مدیر خانه قرآن سپیده صبح کاشان از برپایی موکب توسط این خانه قرآن در مسیر راهپیمایی اربعین در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

فاطمه نعناکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: خانه قرآن سپیده صبح کاشان اقدام به برپایی موکب فرهنگی اربعین در مسیر نجف به کربلا کرده است.

 

مدیر خانه قرآن سپیده صبح کاشان افزود: در این موکب فعالیت های متنوع فرهنگی قرآنی و مذهبی ویژه زائران اربعین برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.
 

نعناکار ادامه داد: آموزش پیام های قرآنی، شعرخوانی، برگزاری مسابقه قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، تصحیح قرائت حمد و سوره و همخوانی دعای فرج توسط کودکان و نوجوانان جهت تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عج از جمله فعالیت های مهم این خانه قرآن در مسیر پیاده روی اربعین است.

 

مدیر خانه قرآن سپیده صبح کاشان تصریح کرد: در این مسیر به بچه ها و کودکان و نوجوانان عراقی و ایرانی پرچم هایی با  ذکر یاحسین و یا صاحب الزمان عج و شعارهای مختلف لبیک یا حسین ع و سردار دلها شهید سلیمانی و غیره اهدا می شود.

 

فاطمه نعناکار، حس و حال معنوی خانواده ها و کودکان را در مسیر پیاده روی اربعین غیرقابل توصیف دانست وتصریح کرد: تا  انسان حضور فیزیکی در این اجتماع عظیم نداشته باشد نمی تواند اتحاد مؤمنین  و حس و حال ظهور را درک کند.

 

خانه قرآن «سپیده صبح» از خانه های قرآن فعال وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان است.

 

 

کد خبر 1215607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha