اهدای سه دستگاه کولر در مرز چذابه به مواکب/ کانون‌های مساجد با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: با هماهنگي و پيگيري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور تعداد سه دستگاه کولر آبي با قدرت بالا جهت نصب و استفاده مواکب در مرز چذابه تحويل مواکب شد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری ستاد کانون‌های مساجد کشور تعداد سه دستگاه کولر آبی با قدرت بالا جهت نصب و استفاده مواکب در مرز چذابه تحویل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: با توجهبه به گرمای شدید استان و نیاز مبرم مواکب به وسایل سرمایشی و سهولت اسکان زائرین اربعین حسینی این سه کولر تحویل موکب انصارالحسین (ع) کانون طریق القدس شهر بستان برای استفاده در محل اسکان زائران در این ایام شد.

 

وی اضافه کرد: در مرز چذابه تعداد 6 موکب مستقر داریم اما در مسیر طریق الحسین (ع) بیش از 10 موکب در جوار مساجد و مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی مستقر و به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات اسکان، تغذیه و وعده‌های غذایی و در کنار آن برنامه‌ها و خدمات فرهنگی هنری ارائه می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور در بازدید از مواکب کانون‌های مساجد در مرز چذابه ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای مواکب حسینی مستقر در مرز عنوان کرد: برای رفاه حال مردم ولایتمدار ایران اسلامی و زائرینی که شوق زیارت اربعین دارند مساجد با تمام توان وارد شده‌اند و از آنجایی که تعداد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه پرشمار است، مواکب به صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به حضور پرشور مردم در عتبات عالیات تصریح کرد: انتظار می‌رود زائران پس از زیارت اربعین در کربلا توقف نکنند و به کشور بازگردند.

 

کد خبر 1215629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha