خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین توسط پنج ایستگاه سلامت در فارس

عبدالله زاده گفت: پنج ایستگاه سلامت در استان فارس آماده خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین است و در شهرستان ‌های نی ‌ریز، استهبان، کوه‌ چنار، نورآباد و شیراز موکب های اربعین راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «حسن عبدالله زاده»، امروز (سه شنبه 22 شهریور) با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین در موکب ‌های استان فار‌س در جمع خبرنگاران گفت: پنج ایستگاه سلامت در استان فارس آماده خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین است و به دلیل شمار مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی در فارس در شهرستان ‌های نی ‌ریز، استهبان، کوه‌ چنار، نورآباد و شیراز موکب های اربعین راه اندازی شده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: موکب ‌هایی هم در خروجی فارس منتهی به جاده «بوشهر-شیراز»، «فسا-شیراز»، «مرودشت-شیراز» و ... آماده پذیرایی از زائران ایرانی و زائران خارجی پاکستان هستند.

وی اضافه کرد: زائران ایرانی که احتیاج به استراحت و یا در صورت خرابی خودرو در شهر شیراز نیاز به اسکان موقت دارند در امامزاده «اسماعیل» فسا و خروجی ‌های شهر شیراز نیز زائران خارجی اسکان داده می‌ شوند.

عبدالله زاده تاکید کرد: هماهنگی‌ های لازم با دستگاه‌ های اجرایی و دولتی برای زوار خارجی از ورود به فارس تا خروج از استان انجام شده و خادمان موکب‌ ها خدماتی همچون اطعام، اسکان و خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه می کنند.

کد خبر 1215674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha