انتقال بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان به مرز مهران

شیروانی، با اشاره به اینکه ناوگان مسافر استان با یک هزار و ۴۰۵ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای از آغاز طرح اربعین فعالیت دارند، گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۱۰ زائر اربعین حسینی و عتبات عالیات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران منتقل ش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «مرتضی شیروانی»، امروز(22شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تسهیل در تردد، جابجایی زائران به مرزها و بازگشت آنها به محل اقامت اولویت برنامه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: اقدامات لازم در راستای ایمن سازی مسیر تردد زائر، برنامه‌ریزی جایگزینی اتوبوس های در راه مانده سایر استان‌ها، استقرار میز راهنمایی و پاسخگویی به زائران در پایانه‌های استان قبل و حین اجرای طرح مورد توجه بوده است.

 

وی عنوان کرد: اعلام و اطلاع‌رسانی نرخ مصوب بلیط اتوبوس به مرز مهران در رسانه‌ها و نصب در پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری، پیگیری رفع نواقص و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارتقای کیفیت خدمات از جمله ساماندهی تاکسی ها و استقرار پلیس در پایانه مسافر خرم‌آباد از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

شیروانی با اشاره به اینکه از آغاز طرح اربعین حسینی ۳۵ تیم در قالب گشت‌های راه و ترابری لرستان در محورها و پایانه‌های مسافر فعالیت دارند، بیان کرد: ناوگان مسافر استان با یک هزار و ۴۰۵ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای در این طرح حضور دارد.

 

وی اظهارکرد: مرکز مدیریت راه های لرستان با استفاده از ۷۸ دوربین ثبت تخلفات سرعت، ۶۸ دستگاه ترددشمار و ۱۹ سامانه نظارت تصویری در محورهای استان، تردد وسایل نقلیه را رصد می‌کند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان داشت: ۱۶ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در طول مسیرهای مواصلاتی استان برای خدمات دهی به زائران فعال است.

 

شیروانی عنوان کرد: از پنجم تا بیست و یکم شهریور ماه جاری، ۱۱ هزار و ۱۱۰ زائر اربعین حسینی و عتبات عالیات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران منتقل شدند.

کد خبر 1215679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha