پذیرایی و اسکان ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک

جهانگیری از پذیرایی و اسکان ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: از ابتدای شهريورماه تاکنون ۱۸۰ هزار نفر اسکان و ۴۲۰ هزار نفر نیز پذیرایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (سه شنبه ۲۲ شهریور) در جمع خبرنگاران، با بیان اينکه همه اندیمشک پای کار امام حسین (ع) است اظهار کرد: مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های ورزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، اردوگاه حضرت ولی‌عصر (عج) جمعیت هلال احمر، زائرسراها، مصلای جمعه و۱۵۰ منزل مسکونی جهت اسکان زائران اربعین حسینی در اندیمشک در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار و رئیس ستاد اربعین اندیمشک افزود: شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه کربلای ایران و گلوگاه سه پایانه مرزی مهران، چذابه و شملچه قرار دارد و از ابتدای شهريورماه تاکنون ۱۸۰ هزار نفر در این شهرستان اسکان داده شده‌اند و این روند تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اينکه پذیرایی از زائران اربعین حسینی به صورت شبانه‌روزی در ۹۰ موکب شهرستان اندیمشک در حال انجام است اذعان کرد: تاکنون ۴۲۰ هزار زائر امام حسین (ع) در اندیمشک پذیرایی شده‌اند.

 

جهانگیری با بیان اینکه روزانه ۱۱۰ هزار قرص نان و یک‌هزار و ۵۰۰ قالب یخ با کمک خیرین تهیه و بین مواکب سطح شهرستان اندیمشک توزیع می‌شود تصریح کرد: امسال چهار هزار و ۵۰۰ خادم در مواکب،حسینیه‌ها و زائرسراهای شهرستان اندیمشک مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی  هستند و مواکب در مسیر برگشت زائران نیز استقرار پیدا کرده‌اند و تا چند روز پس از اربعین فعال خواهند بود.

 

کد خبر 1215693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha