خدمات رسانی ۱۰ مبلغ دینی در موکب «الشهیدین» اداره کل اوقاف فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: ۱۰ مبلغ اداره اوقاف که از قم اعزام شده اند در موکب «الشهیدین» به زائرانی که از منطقه «منذریه» به سمت کربلا می ‌روند یا عراق را ترک کرده و از مرز «خسروی» عازم ایران هستند به ارائه خدمات می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (سه شنبه 22 شهریور) با اشاره به خدمات رسانی موکب «الشهیدین» اداره کل اوقاف فارس در عراق در جمع خبرنگاران گفت: 10 مبلغ اداره اوقاف که از قم اعزام شده اند در موکب «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» به زائرانی که از منطقه «منذریه» به سمت کربلا می ‌روند یا عراق را ترک کرده و از مرز «خسروی» عازم ایران هستند به ارائه خدمات می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: این مبلغان در 2 گروه و در 2 بازه زمانی و 2 دوره هفت روزه و جمعا 14 روز به زائرین مرز خسروی خدمات ارائه می ‌دهند.

وی اضافه کرد: هیئت مبلغین با حضور در موکب اربعینی «الشهیدین» اوقاف فارس به عنوان تنها موکب مستقر در «منذریه» عراق متعلق به استان فارس به توزیع چفیه، بج سینه، سربند و صلوات شمار می پردازند.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: برپایی نماز جماعت، ارائه مشاوره مذهبی و احکام زیارت و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران از اقدامات این مبلغین در ایام بوده است.

وی تاکید کرد: مرز «خسروی» در این ایام به عنوان مسیر تردد و عبور زائران از استان کرمانشاه و کوتاه ‌ترین مسیر تا کربلا به خوبی مدیریت شده است و موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس که از محل موقوفات فارس برپا شده به صورت شبانه ‌روزی تا چند روز پس از ازبعین هم به زائران  خدمت ‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر 1215716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha