پیوند معنادار عاشورا و دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم

سیفی با بیان اینکه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نباید از دانش‌آموزان به عنوان مهمترین مخاطبان این برنامه‌ها غافل شویم گفت: پیوند معنادار عاشورا و دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اولین جلسه ویدئوکنفرانسی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز (سه‌شنبه ۲۲ شهریور) به ریاست سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و با محوریت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

 

«عبدالرضا سیفی» در این جلسه میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را در سرزمین حماسه و ایثار یک افتخار دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت و بهانه است که پیوند معنادار عاشورا و دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان افزود: دولت سیزدهم همراه‌ترین دولت بین‌بخشی است که بهترین و بی‌واسطه ترین ارتباط را با اقشار محتلف مردم دارد و همه باید از این فضای حاکم جهت بهره‌مند شدن مردم از برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: توقع و انتظار از خوزستان به خصوص در تولید محتوا برای هفته دفاع مقدس بالاست و انتظار می‌رود که همه دستگاه‌ها با مدیریت فرمانداران با همراهی نواحی مقاومت بسیج و دیگر یگان‌های نظامی و انتظامی، بهترین برنامه‌ها را برای این مناسبت ارزشمند تهیه و تولید کنند.

 

سیفی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس تصریح کرد: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نباید از دانش‌آموزان به عنوان مهمترین مخاطبان این برنامه‌ها غافل شویم چرا که این نسل به شدت محتاج دانستن و آموختن آموزه‌های دینی، ملی و ارزشی هستند.

 

وی در پایان از فرمانداران شهرهای مختلف استان خواست که تمام توان خود را برای بهبود اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به کار برند.

 

کد خبر 1215728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha