حضور زائران در اربعین حسینی مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است

سردار بوعلی گفت: مراسم اربعین حسینی و حضور گسترده زائران در کربلا یک کار مقدماتی برای ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، سردار «یدالله بوعلی»، امشب (سه شنبه ۲۲ شهریور) ضمن حضور در موکب «احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی گفت: اربعین و پیاده روی اربعین، راهی به سوی خدا و نورانیت الهی است و توفیق بزرگی برای زائران و دلدادگان امام حسین (ع) است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: اعتقاد دارم که تمام زواری که به عشق امام حسین (ع) در مراسم اربعین در کربلا حاضر می شوند به واقع یک کار مقدماتی برای ظهور امام زمان (عج) را انجام می دهند و زوار یاران امام زمان (عج) هستند و عظمت واقعه کربلا را به رخ جهانیان می کشند.

وی اضافه کرد: شرایط جوی و گرمای هوا، شوق دلدادگان را کم نکرده است و حضور کودکان، نوجوانان و جوانان بی نظیر است و عظمت ائمه اطهار (ع) را در این مراسم اربعین شاهد هستیم.

سردار «غلامحسین غیب پرور»، هم با حضور در موکب «احمد ابن موسی (ع)» کربلای معلی گفت: حمایت سپاه در برگزاری اربعین حسینی بسیار حائز اهمیت است و در چند ماه گذشته مدیریت میدانی برای برگزاری و حضور زائران حسینی با جدیت دنبال شده است.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی «امام علی (ع)» با اشاره به اینکه امیدوارم حضرت اباعبدالله (ع) شان نوکری را از ما قبول بفرمایند، افزود: تکریم زوار حسینی یک موهبت و توفیق است و در موکب های فارس به این مهم توجه ویژه می شود.
 

کد خبر 1215738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha