قرائت زیارت اربعین توسط اعضای کانون مصباح ملایر

امیری گفت: در ایام اربعین حسینی برنامه های ختم زیارت عاشورا و ختم زیارت اربعین توسط اعضای کانون مصباح ملایر انجام می شود

« زهرا امیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ماه محرم  برنامه های عزاداری و روضه خوانی  از روز اول ماه محرم در کانون مصباح روستای پیروز ملایر برگزار شد..

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پپروز ملایر برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی به همت این کانون و خانه قرآن مصباح خبر داد و افزود: پخش نذورات توسط بانوان کانون  ، ختم زیارت عاشورا و هدیه آن به امام حسین(ع) را نیز از دیگر برنامه های این کانون در این ایام بود.

 

 امیری همچنین دور پنجم حزب خوانی ، ختم  کامل قرآن و همچنین صلوات هدیه به امام حسین(ع) و شهدای کربلا ، قرائت همه روزه زیارت عاشورا از اول تا پایان ماه محرم ، قرائت زیارت ناحیه مقدسه و جامعه کبیره و.. را تا پایان ماه محرم از بر نامه های دیگر کانون مصباح ملایر در ماه محرم برشمرد.

 

 وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی نیز برنامه های ختم زیارت عاشورا و ختم زیارت اربعین توسط اعضای کانون انجام می شود گفت: همچنین در ایام 28 صفر نیز برنامه عزاداری و توزیع نذورات را در ابن کانون داریم.

 

امیری با بیان اینکه در فضای مجازی  برنامه ختم قرآن، ختم صلوات   زیارت عاشورا، و.. را داریم گفت: در ایام تابستان نیز برگزاری کلاس های قرآن و حفظ سوره های کوچک را در کانون برای کودکان و نوجوانان برگزار کردیم .

 

 وی با اشاره به فعالیتهای قرآنی این کانون گفت: این کلاسها با همکاری جامعه القرآن در همه ایام سال برقرار است .

کد خبر 1215784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha