کمک ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند شهرستان ملایر

مهدوی گفت: طرح قرار دوازدهم برای ششمین ماه در سال جاری در شهریور ماه با اهدای کمک هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به ۲۵ بیمار نیازمند انجام شد.

« امیر مهدوی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: طرح قرار دوازدهم با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی جهت اجرا در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از سال گذشته ابلاغ شد که در شهرستان ملایر نیز به‌صورت غیررسمی از سال گذشته در حال انجام است.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: در این طرح به‌منظور ساماندهی و تقویت مواسات، و افزایش مشارکت مردمی با اقدامی جهادی در دوازدهم هر ماه، بسته‌های معیشتی معطر به نام و یاد امام دوازدهم(عج)، به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان(عج)، در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به محرومین به‌عنوان یکی از وظایف منتظران، شبکه‌سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رویه ثابت و هم‌صدایی بقاع متبرکه در توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، ایجاد زمینه خدمت‌رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون‌سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه، انعکاس و بازتاب خبری مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه و... از اهداف این طرح است.

 

مهدوی با بیان اینکه این طرح از ۱۲ فروردین‌ماه امسال در ملایر به‌صورت رسمی کلید خورد، این طرح از ابتدای امسال تا کنون هر 12 ماه اجرا شده که بیشتر محوریت کمک به بیماران سخت درمان بوده است.

 

وی  از اجرای طرح قرار دوازدهم برای ششمین ماه در سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: در این طرح در شهریور ماه کمک هزینه ای بالغ بر 50  میلیون تومان به 25 بیمار نیازمند اهدا شد .

کد خبر 1215794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha