آمادگی اداره کل بیمه سلامت گلستان برای امضای قرارداد با ماماها

حسینی از آمادگی اداره کل بیمه سلامت گلستان برای امضای قرارداد با ماماهای سطح استان خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان گفت: اداره کل بیمه سلامت گلستان با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آماده عقد قرارداد با ماماها در تمامی مناطق استان هستند.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: تمامی دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای مامایی دارای پروانه معتبر دفتر کار مامایی و مایل به همکاری با اداره کل بیمه سلامت، می توانند با این سازمان در قالب نسخه الکترونیک و ویزیت بیمه شدگان  قرارداد همکاری امضا کنند.

 

وی ادامه داد: ماماهای متقاضی برای همکاری و عقد قرارداد می توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc مراجعه و ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگذاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت ارزشیابی بیمه سلامت گلستان مراجعه کنند و یا با شماره 32368905 تماس حاصل کنند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: درخواست ماماها پس از ثبت نام اولیه توسط اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت گلستان بررسی و در مرحله بعد کارشناسان نظارت به صورت حضوری از محل دفتر آنان بازدید و در صورت تایید، قرارداد همکاری منعقد می شود تا شرایط ارائه خدمت به بیمه شدگان در دفاتر کار مامایی ایشان فراهم شود.

 

 

کد خبر 1215803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha