اختصاص دو هزار و ۵۰۰ تن اقلام اساسی به هیات های مذهبی و موکب های همدان در ماه محرم و صفر

فضلی گفت: طی ماه محرم و صفر دو هزار و ۵۰۰ تن اقلام مصرفی شامل شکر،برنج،گوشت قرمز و مرغ منجمد در هیات های مذهبی و موکب های همدان توزیع شده است.

«حسین فضلی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طی ماه محرم و صفر دو هزار و 500 تن اقلام مصرفی شامل شکر،برنج،گوشت قرمز و مرغ منجمد در هیات های مذهبی و موکب های همدان توزیع شده است.

 

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد : حدود 16 هزار تن اقلام اساسی از ابتدای سال تاکنون سهمیه داشتیم .که از این مقدار حدود  2هزار و 500 تن مربوط به سهمیه ماه محرم و صفر ، جهت هیات های مذهبی و موکب های تشکیل شده اربعین حسینی است .

 

وی بیان کرد: حدود 13 هزار و 500 تن از این اقلام مربوط به سهمیه خانوار بوده که از ابتدای سال تاکنون از طریق شبکه های توزیع استانی و مباشرین معرفی شده از طرف شهرستان ها بین افراد نیازمند ، حاشیه شهر و حتی دورترین  روستا ها از طریق شبکه های توزیع تعاون روستایی ،فروشگاه های زنجیره ای و کاسبان امین و ... توزیع شده است .

 

فضلی بیان کرد:  ماه محرم  و صفر با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و بر اساس لیست اعلامی از طرف آن سازمان در اختیار نمایندگان هیئت های مذهبی و مباشرین معرفی شده در شهرستان ها قرار داده شده است.

 

وی اظهار داشت:  با توجه به اینکه 110 موکب در استان تشکیل شده پیگیری های ویژه و مستقیمی از طریق وزارت خانه انجام داده ایم تا به یاری خداوند سهمیه ویژه ای بتوانیم برای موکب ها تخصیص بگیریم و با هماهنگی ستاد اربعین توزیع نماییم . 

 

کد خبر 1215855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha