مسابقه نقاشی «یاران کوچک، حاجت های بزرگ» در اراک برگزار می شود

مسابقه رنگ آمیزی و فرهنگی «یاران کوچک، حاجت های بزرگ» به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، شاهد فعالیت های گسترده در سطح شهرها و روستاها هستیم که به منظور گرامیداشت این ایام به برپایی ایستگاه های صلواتی، جلسات روضه خوانی و عزداری، برنامه های فرهنگی، آموزشی و ... می پردازند.


در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور و مشارکت دیگر دستگاه ها و مراکز فرهنگی و با حضور جوانان و نوجوانان برنامه های مختلفی را برگزار می کنند که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، آموزشی و جلسات عزاداری اشاره کرد.


کانون فرهنگی اجتماعی اهل بیت (ع) و مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اقدام به برپایی مسابقه نقاشی ویژه اربعین حسینی کرده اند.


«جواد ترابی» با تاکید بر ترویج فرهنگ عاشوار و قیام امام حسین(ع) در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بیان کرد: ترویج فرهنگ دینی و اهل بیت(ع) با برنامه های فرهنگی و جذاب تاثیر بسزایی در اذهان عمومی دارد.


مسئول کانون فرهنگی اجتماعی اهل بیت (ع) افزود: مسابقه رنگ آمیزی و فرهنگی «یاران کوچک، حاجت های بزرگ» در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱  ساعت ۵ عصر در محل کوی امام علی (ع) ۳۰ متری کوچه هنرستان جنب پارک فجر کانون فرهنگی اجتماعی اهل بیت (ع) و مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه مسابقه فقط به صورت حضوری برگزار می گردد، ادامه داد: برگه برای عزیران آماده شده است و شرکت کنندگان فقط باید مداد رنگی به همراه داشته باشند.

 

ترابی اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از رنگ آمیزی می توانند حاجت ها و آرزوهای خود را در محل تعیین شده در برگه نقاشی برای امام حسین(ع) بنویسند.

 

 

 

کد خبر 1215915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha