برگزاری پیاده روی «حرم تا حرم» ویژه شهادت امام رضا (ع) در جهرم

شعبانی گفت: پیاده روی «حرم تا حرم» همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «محمدحسن شعبانی»، امروز (چهارشنبه ۲۳ شهریور) در جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده‌روی سالروز شهادت امام رضا (ع) که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات فرهنگی و مهمی که طی سال‌های گذشته به تأسی از پیاده روی اربعین در حال انجام است و مورد توجه مردم قرار گرفته پیاده روی «حرم تا حرم» در روز آخر ماه صفر مصادف با شهادت امام رضا (ع) است که امسال نیز این مراسم در جهرم باشکوه تر برگزار می‌شود. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم  افزود: شهرستان جهرم امسال هم نیز چون سال‌های گذشته در سالروز شهادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاهد برگزاری همایش چند هزار نفره پیاده‌روی «حرم تا حرم» است.

 

وی بیان کرد: امسال علاوه بر مسیر امامزاده «حسین (ع)» به سمت امامزاده «فضل بن موسی (ع)»، ۲ مسیر دیگر از میدان «شهید چمران» (برای اهالی بلوار رهبری) و میدان «شهید فهمیده» (برای اهالی شهرک شهید دستغیب) به سمت امامزاده «فضل بن موسی (ع)» است.

 

شعبانی ادامه داد: طول مسیر امامزاده «حسین (ع)» به سمت امامزاده «فضل بن موسی (ع)» قریب به هفت کیلومتر است و لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه کمک کنند. 

 

وی با بیان اینکه در طول این مراسم بیش از ۱۵۰ موکب ثابت و سیار ایستگاه صلواتی، فرهنگی و.... مستقر و فعالیت خواهند کرد، بیان کرد: توقع است که موکب‌داران تمام مسائل بهداشتی برای تهیه و توزیع بسته های غذایی را رعایت کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان تاکید کرد: بسته های غذایی در موکب ها باید با رعایت کامل نکات بهداشتی توزیع شود. 

 

در پایان این جلسه، فرماندار ویژه شهرستان جهرم به همراه جمعی از مسئولان از مسیرهای این مراسم بازدید کردند و هماهنگی لازم جهت استقرار مواکب در مسیر، ساعت و مسیر حرکت، تامین امنیت و بررسی مشکلات ترافیکی و ... انجام شد.

کد خبر 1215936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha