​زائر امام حسین(ع) آسمانی شد

​نوفرستی گفت: یکی از زائران اربعین حسینی خراسان جنوبی در مسیر نجف به کربلا فوت کرد.

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی از آسمانی شدن یکی از زائران اربعین حسینی به نام مهدی قلی زاده در سحرگاه امروز(۲۳ شهریور) از شهرستان طبس در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

 

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه این زائر امام حسین(ع)  بالای 50 سال سن داشت و با مرگ طبیعی فوت کرده است، گفت: با توجه به گزارشات ارسالی مابقی زائران اربعین امسال استان در سلامت کامل هستند.

 

نوفرستی در خصوص انتقال پیکر این زائر به کشور افزود: بر اساس نظر خانواده زائر متوفی، محل دفن متوفی مشخص و پس از آن تصمیم گیری می شود.

 

وی با اشاره به جدایی سه نفر از زائران آقای بالای 50 سال از افراد گروه در اربعین امسال، ابراز امیدواری کرد: با توجه به حضور راهنمای زائران در ورودی کربلا مراتب اعلام و افراد جدا شده از گروه‌ها به زودی بازگردانده می شوند.

 

به گفته وی در مسیر نجف به کربلا، ورودی نجف، کربلا و ... گروههای مختلفی از کارگزاران حج و زیارت کشور در قالب ارشاد و راهنمایی زائران و گروههای امداد و نجات هم از هلال احمر برای امداد رسانی به زائران مستقر هستند.

 

وی یادآور شد: تعداد زیادی از کارگزاران استان هم در موکب ها مشغول فعالیت و خدمت رسانی در شهرهای مختلف بوده و وظیفه راهنمایی و ارشاد را به عهده دارند.

 

کد خبر 1216013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha