خدمات رسانی ۲۴ ساعته کاروان اورژانس فارس به زائران اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی

مرادیان گفت: کاروان اورژانس فارس به صورت ۲۴ ساعته در نقطه صفر مرزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محمدجواد مرادیان»، امروز (چهارشنبه 23 شهریور) از خدمات رسانی تیم های عملیاتی اورژانس فارس به زائران اربعین در مرز شلمچه خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: کاروان اعزامی اورژانس استان فارس شامل ۳۳ تکنسین است که با هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودرو مکانیک سیار و یک دستگاه خودرو پشتیبانی از 12 شهریور در مرز شلمچه مستقر شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: کاروان اورژانس فارس به صورت ۲۴ ساعته در نقطه صفر مرزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند. 

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۷۰ بیمار توسط تیم های عملیاتی اورژانس فارس ویزیت شد هاند که ۴۹ بیمار به مراکز درمانی منتقل و ۴۲۱ بیمار به صورت سرپایی درمان شده اند.

مرادیان اعلام کرد: بیشترین علت مراجعه زائران اربعین به علت گرمازدگی بوده است و از زمان استقرار کاروان اعزامی اورژانس فارس تاکنون ۱۸۰ مورد گرمازدگی به ثبت رسیده است.

وی به زائران کربلا تاکید کرد: زائران در خصوص  رعایت نکات بهداشتی و راه های مقابله با گرمازدگی و توجه به اخبار و توصیه های مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1216016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha