معرفی یک هزار و ۳۰۰ واحد اقتصادی جهت دریافت تسهیلات به بانک

ابراهیمی، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۳۰۰ واحد کوچک و بزرگ اقتصادی استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «سیروس ابراهیمی»، امروز(23شهریور) در جلسه بررسی تسهیلات رونق تولید، اظهارداشت: به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی استان منابعی در قالب تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱، از محل رونق تولید و اعتبارات مربوط برای نهادها و ارگان های دولتی در نظر گرفته شده است.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۳۰۰ واحد کوچک و بزرگ اقتصادی استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از آنها وام دریافت کرده اند و مابقی نیز به زودی از این تسهیلات بهره مند می شوند، عنوان کرد: بانک های ملت و صادرات به عنوان بانک‌های عامل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

 

 

ابراهیمی با تأکید بر اینکه بانک های عامل در یک بازه زمانی ۱۵ روزه نسبت به بررسی پرونده های تشکیل شده جهت پرداخت تسهیلات اقدام نمایند، گفت: انتظار می رود تسهیلات تبصره ۱۸ تمامی واحد های تولیدی معرفی شده به بانک ها تا پایان ماه جاری پرداخت شود.

 

 

وی یادآور شد: عمده طرح های اقتصادی تعریف شده در بحث جذب اعتبارات از محل رونق تولید، در حوزه های گردشگری، صنایع دستی، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت استان گنجانده می شود.

 

 

کد خبر 1216030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha