دلاورمردی های ارتش کتاب می شود/ شهادت عباسعلی نمازیان

علی عسگری گفت: دلاورمردی های جانبازان و شهدای ارتش در قالب کتاب تدوین و منتشر خواهد شد.

سرهنگ «حسین علی عسگری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان با اشاره به شهادت جانباز 70 درصدی ارتشی اصفهان به نام عباسعلی نمازیان اظهارداشت: این فرمانده ارتش در سال 1363 جانباز شده و تا به امروز سختی های زیادی جانبازی را تحمل و به شهادت رسید.

 

رئیس امور ایثارگران ارشد نظامی ارتش در اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد افزود:  این جانباز جنگ تحمیلی با وجود سختی های دوران جانبازی اما از فرماندهان اثرگذار توپخانه اصفهان بوده که وقت خود را صرف تعمیر تجهیزات و خدمت به این یگان صرف کرد.

 

وی ادامه داد: نیروهای جانباز ارتش امروز در جمع فرماندهان حضور داشته و تعدادی از آن ها هم در بازنشستگی هستند و سختی های آن را خود و خانواده آن ها تحمل می کنند.

 

به گفته سرهنگ علی عسگری، کتاب دلاورمردی های جانبازان و شهدای ارتش تدوین و منتشر خواهد شد تا خدمات آنان به ثبت رسیده و در تاریخ ماندگار شود.

 

وی با اشاره به فعالیت هایی که در دفتر امور ایثارگران ارتش انجام می شود، تصریح کرد: کتاب زندگینامه جانبازان در حال انجام است تا سرنوشت زندگی آنان به زبان خودشان و خانواده ها به نگارش و ثبت درآید.

 

رئیس امور ایثارگران ارشد نظامی ارتش اصفهان الگوپردازی و جهت دهی به فرماندهان و افسران جدید یگان های نظامی را از برنامه های ترویجی و فرهنگی این دفتر اعلام کرد و یادآورشد: نیروهای جوان در قالب دوران سربازی با زندگی این دسته از افراد آشنا می شوند.

 

وی با بیان اینکه مراسم تشیع پیکر شهید نمازیان در اصفهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور فرماندهان، افسران نظامی و عموم مردم برگزار و مراسم یادبود نیز از سوی ارتش و خانواده آن شهید برگزار می شود.

کد خبر 1216031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha