برگزاری رزمایش «رهروان میثاق با یاوران ولایت» در هفته دفاع مقدس

سردار مسلمی گفت: روز ۲۹شهریور رزمایش سراسری «رهروان میثاق با یاوران ولایت» برای تکریم و عیادت از خانواده های معظم شهدا در استان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» امروز (۲۳شهریور) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در مازندران اظهار کرد: با همکاری و مساعدت همه نهادها، ارگان‌ها، ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رزمایشی  تحت عنوان سپاس و میثاق با یاوران ولایت روز سه شنبه ۲۹شهریور ماه جاری  در سطح استان مازندران و برای اولین بار در سطح کشور، با هدف سرکشی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، سلامت و مدافعان امنیت و حرم انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: در این رزمایش که در تمام شهرستان‌های استان مازندران انجام می‌شود هزار و ۲۰۰ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

 

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش این است که بتوانیم به صورت یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و هدف دوم آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزيزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات جامعه ایثارگری استان مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود .

 

سردار مسلمی  از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانوادهای معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش باهدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده های معظم خبر داد و خاطرنشان شد: یقینا دستاوردهای این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه روز خود را را صرف جامعه ایثارگری کنیم و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.
 


وی در پایان گفت: از اصحاب رسانه، رسانه‌های محلی، صدا و سیمای مازندران و نهادها و ارگان‌هایی که در این خصوص به ما کمک می‌کنند و به صورت ویژه استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 1216033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha