ضرورت حضور و تبلیغ ارزش های دوران دفاع مقدس در فضای مجازی

داوطلب با تشریح برنامه ها در هفته دفاع مقدس،بر ضرورت حضور و تبلیغ ارزش های دوران دفاع مقدس در فضای مجازی تاکید کرد.

«محمدرضا داوطلب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس و دلاوری های شهدا و ایثارگران به نسل آینده ضروری است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل آینده با ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و می بایست حال و هوای شهر و ادارات متناسب با این ایام تغییر کند و رنگ و بوی عرفانی آن روزگار حاکم شود.

 

داوطلب در ادامه، دیدار وبیناری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پیشکسوتان دفاع مقدس، گلباران مزار متبرک شهدا در سراسر استان، رژه نیروهای مسلح را از جمله برنامه های آغازین گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه تلویزیونی ۸ هزار قهرمان گیلانی و برپایی مسابقات ورزشی، قرآنی و کتابخوانی را دیگر برنامه های فرهنگی در این هفته خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: تولید برنامه تلویزیونی اسناد افتخار، انعقاد تفاهم نامه با مرکز رشد واحدهای فناور و تئاتر با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است.

 

وی همچنین دیدار مسئولین استانی و شهرستانی را با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را از محوری ترین اقدامات بنیاد شهید بیان کرد و گفت: رونمایی از تابلوهای متبرک شهدا و برپایی کارگاه های ویژه جامعه ایثارگری از دیگر مباحثی است که در این ایام در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

 

داوطلب با اشاره به ضرورت حضور و تبلیغ ارزش های دوران دفاع مقدس در فضای مجازی افزود: یکی از اولویت های مهم ما آشنایی نسل های آینده کشور با سبک زندگی و تفکر شهداست.

 

 وی اذعان کرد: استفاده از فناوری های روز و شبکه های اجتماعی، علاوه بر ایجاد فرصتی عالی برای آشنایی و بهره بردن تمام جامعه از این گنجینه های بی پایان، امکان مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و مقابله با تبلیغات ضد انقلابی دشمن را نیز فراهم کرده است.

کد خبر 1216036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha