استقرار ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

جولانژاد از استقرار ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای مبدا خبر داد و گفت: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۲۰ دستگاه نیز در پایانه چذابه مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «محمد جولانژاد» امروز (چهارشنبه ۲۳ شهریور) در جمع خبرنگاران، از استقرار ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به منظور انتقال زائران بازگشتی از سفر عتبات عالیات به شهرهای مبدا خبر داد و اظهار کرد: تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه برای انتقال زائران اربعین حسینی (ع) به سایر نقاط کشور و پایانه مسافربری اهواز در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: نرخ کرایه مصوب اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی زائران در محل استقرار آنها در پایانه‌های مرزی استان خوزستان نصب شده و با هر گونه تخلف در خصوص افزایش کرایه از سوی شرکت‌های مسافربری برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه اتوبوس زائران را از مرز چذابه به استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و شهرهای مسیر این استان‌ها منتقل می کنند ادامه داد: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس نیز زائران را از شلمچه به استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و هرمزگان انتقال می‌دهند.

 

جولانژاد اضافه کرد: علاوه بر این طبق مذاکرات صورت گرفته در صورت نیاز به ویژه در زمان اوج زائران، از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی سایر ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استفاده خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: زائران پس از پایان زیارت در کشور عراق و پیش از حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند تا ناوگان عمومی مورد نیاز تامین و در مرزها استقرار یابد.

 

کد خبر 1216065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha