شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان در جمع برترین‌های تعاونی کشورمعرفی شد

تیموری با اشاره به انتخاب شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان در جمع برترین‌های تعاونی کشورگفت: این شرکت تعاونی ۴ هزار عضو فرهنگی داشته و قریب به ۵۰ سال قدمت دارد.

«حسین تیموری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با بیان اینکه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان درچند روز گذشته درهفدهمین دوره تجلیل از تعاونی های برتر سراسر کشوربه عنوان برترین‌های تعاونی کشورمعرفی شد گفت: در مراسم از اعضای هیأت مدیره ۱۷ شرکت تعاونی برتر در عرصۀ ملی تجلیل و با اعطای لوح از سوی آیت الله سیدابراهیم رئیسی قدردانی شد.

 

عضو هیأت مدیره و مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان با اشاره به اینکه از ۱۷ تعاونی برترِ جشنوارۀ هفدهم که عنوان «برتر ملی» را کسب کرده اند، ۳ تعاونی از استان سمنان و یکی از آنها شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان بود اظهارداشت: این شرکت تعاونی ۴ هزار عضو فرهنگی داشته و قریب به ۵۰ سال قدمت دارد.

 

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان در سال های ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ عنوان تعاونی برتر استانی را کسب کرده، گفت: شاخص های انتخاب تعاونی های برتر سطح ملی، میزان فروش سالانه، تعداد کارکنان و میزان اشتغال زایی، سطح تحصیلات اعضای هیأت مدیره، خوش حسابی مالیاتی، چگونگی خدمات دهی به اعضا، برنامه های راهبردی و طرح های در حال اجرا، مساحت فروشگاه، تعداد عضو، شرکت کارکنان در دوره های آموزشی و.. بوده است.

 

تیموری تصریح کرد: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان، پروژه رفاهی، فرهنگی و تجاری فرهنگ را به عنوان یکی از مجتمع های نمونه استان در ۵ طبقه با زیربنایی بالغ بر ۸۲۰۰ مترمربع با مشارکت فرهنگیان در دست ساخت دارد.

 

عضو هیأت مدیره و مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان با بیان اینکه این مجتمع بزرگ که عملیات عمرانی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده افزود: ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در طراحی آن فضای فروشگاهی مدرن، سالن های پذیرایی، اجتماعات و کنفرانس، سینما، فضاهای نمایشگاهی و آموزشی، سردخانه، آشپزخانه و... پیش بینی شده است.

 

وی هزینه ساخت این پروژه را ۱۰۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد وافزود: می تواند برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند.

کد خبر 1216093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha