آغاز شور عاطفه ها با برپایی بیش از ۲ هزار پایگاه در قزوین

جشن عاطفه ها با عنوان شور عاطفه ها با برپایی ۲ هزار و ۲۸۲ پایگاه ثابت و سیار از امروز در سراسر استان قزوین آغاز شد.

«ناصر ظاهری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: با توجه به اینکه در ایام اربعین حسینی قرار داریم جشن عاطفه ها امسال با عنوان شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می شود که این برنامه پنجشنبه و جمعه 24 و 25 شهریور با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از این رو 2 هزار و 282 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برپا می شود که کمک های مردم نیکوکار و خیر استان قزوین را جمع آوری می کنند.

 

وی عنوان کرد: همچنین علاوه بر این پایگاه ها، مردم نوعدوست استان قزوین می توانند از طریق مراکز نیکوکاری کمک های خود را اهدا کنند که 173 مرکز نیکوکاری و همچنین دفاتر کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

 

ظاهری اعلام کرد: علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی به صورت حضوری، مردم نیکوکار استان می توانند از طریق شماره گیری *8877*028# کمک های خود را داشته باشند که ان شاالله با کمک خیران محترم لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس و همچنین کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان تأمین می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در مهر ماه هم مرحله دوم شور عاطفه ها به صورت نمادین و با نواختن زنگ شور عاطفه ها با حضور هیئت امنا، انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته 7 میلیارد و 600 میلیون تومان مجموع کمک های مردمی در جشن عاطفه ها بود که پیش بینی می کنیم امسال این رقم افزایش یابد و به 8 میلیارد و 600 میلیون تومان برسد.

کد خبر 1216097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha