شرکت ۱۲۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند در طرح ضیافت اندیشه

حجت الاسلام جعفری گفت: طرح ضیافت اندیشه با حضور ۱۲۰ نفر از اساتید در دانشگاه بیرجند به منظور تقویت بینش علمی، دینی، تربیتی و ایجاد فضای خردورزی استادان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی جعفری در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: همه سازمان ها برای رشد، کمال و توانمندسازی نیروهای خود بحث آموزش ضمن خدمت را در دستور کار خود دارند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند با همکاری ریاست و معاون آموزشی دانشگاه تصمیم گرفت تا طرح ضیافت اندیشه را برای اساتید دانشگاه به منظور تقویت بینش علمی، دینی، تربیتی و ایجاد فضای خردورزی استادان برگزار کنند.

 

وی درخصوص تعداد اساتید حاضر در طرح ضیافت اندیشه گفت: این طرح دوازدهمین دوره است که در دانشگاه بیرجند برگزار می شود و تعداد 120 نفر از اساتید در این دوره شرکت کردند.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در هر دوره از اجرای طرح ضیافت اندیشه به مباحث مختلفی پرداخته می شود، افزود: در این دوره به سه عنوان اندیشه راهبردی انقلاب اسلامی، تعلیم و تربیت و حقوق اساسی جمهوری اسلامی پرداخته شده است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند در پایان عنوان کرد: در این دوره از اجرای طرح ضیافت اندیشه موضوعاتی همچون مبانی و مهارت های ارتباطی و مبانی و مهارت های فرزند پروری مورد توجه قرار گرفته بود.

 

 

 

 

کد خبر 1216115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha