اعزام بیش از ۴ هزار زائر اربعین به مرز مهران

مشتری با اعلام خبر اعزام بیش از چهار هزار زائر اربعین به مرز مهران گفت: چهار هزار و ۳۹۷ زائر از مبادی شهرستان های استان با ۱۵۸ دستگاه ناوگان عمومی مسافری طی اجرای طرح اربعین تا بیست و یکم ماه جاری به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد مشتری» گفت: چهار هزار و ۳۹۷ زائر از مبادی شهرستان های استان با ۱۵۸ دستگاه ناوگان عمومی مسافری طی اجرای طرح اربعین تا بیست و یکم ماه جاری به مرز مهران اعزام شدند.
 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در این مدت چهار هزار و ۶۷۲ دستگاه وسیله نقلیه شخصی از خراسان شمالی به مقصد مرزهای 6 گانه ای که برای ورود زائران حسینی به خاک عراق پیش بینی شده، تردد کردند که از این تعداد، مقصد ۷۸ درصد مرز مهران، ۱۰ درصد مرز خسروی، چهار درصد مرز تمرچین، سه درصد چذابه، دو درصد شلمچه و یک درصد باشماق بوده است.



مشتری افزود: اوج بازگشت زائران اربعین حسینی استان، ۲۳ شهریورماه است و به همین منظور پنج تیم از این اداره کل به مرز مهران اعزام شده اند تا هماهنگی های لازم را برای تامین اتوبوس زائران انجام دهند.
 


وی اظهارکرد: سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ برای نخستین بار از سوی سازمان ایجاد شده تا زائران حسینی پس از خاتمه زیارت در خاک عراق به این سامانه پیامک بدهند و پایان سفر خود را اعلام کنند تا همکاران ما که در مرز مهران حضور دارند وسیله نقلیه را در کمترین زمان تهیه کنند.

 

 وی تأکید کرد: زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی مستقر در پایانه های عمومی مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، اطلاع دهند.

 

 

 

کد خبر 1216138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha