نظارت بهداشتی بر موکب «صاحب الزمان (عج)» جهرم با حضور ۱۴ نیروی بهداشت محیط

موحد گفت: در موکب «صاحب الزمان (عج)» در کربلای معلی ۱۴ نفر از نیروهای بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم بصورت شبانه روز در حال ارائه خدمت به زائرین امام حسین (ع) هستند.

«محمدجواد موحد»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: نیروهای بهداشت محیط و خدمات دانشگاه علوم پزشکی جهرم  در درمانگاه موکب «صاحب الزمان (عج)» در کربلای معلی در حال ارائه خدمت به زائرین حسینی هستند.
 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در موکب «صاحب الزمان (عج)» در کربلای معلی ۱۴ نفر از نیروهای بهداشت محیط و خدمات این دانشگاه بصورت شبانه روز در حال ارائه خدمت به زائرین امام حسین (ع) هستند. 
 
 
وی بیان کرد: نظارت بر بهداشت موکب، تصفیه آب، آشپزخانه، محل اسکان خادمین و زائرین و... از خدماتی است که توسط کارشناس بهداشت محیط این درمانگاه انجام می شود.
 
 
موحد اظهار کرد: همین طور نیروی خدمات با  فعالیت گسترده خود نظافت محیط درمانگاه، اسکان خادمین و زائرین و... را برعهده دارند. 
 

وی اظهار کرد: درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی جهرم در موکب «صاحب الزمان (عج)» در شهر کربلا با حضور پزشکان و نیروهای مجرب این دانشگاه مستقر شده و مشغول خدمات رسانی به زائران هستند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: فعالیت و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در این درمانگاه انجام و تا پایان مراسم اربعین در کربلای معلی مستقر است.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، متشکل از ۴۰ نفر از نیروهای مجرب بهداشتی و درمانی همراه با دارو و تجهیزات پزشکی، به زائران در مسیر پیاده روی اربعین خدمات ارائه می دهند.

 

موحد در پایان عنوان کرد: این موکب در خیابان «میثم تمار»، «جسرالحسین(ع)»، مستقر است.

 
کد خبر 1216145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha